آرزوها
آرزوها



 

ستاره ی من !

اندازه روزهای تمام عمرم ،

قد آرزوهایی كه برای تو دارم ،

 قد تمام اشكهایم كه برای تو و به یاد تو می ریزم ،

تو را دیوانه وار می خواهم

دوست دارم ، مثل سایه در کنارم باشی

 اگر تو چراغ خانه ام باشی ،

دیگر هیچ آرزویی ندارم

به تو محتاجم ای تنها نیازم

می خواهم تصویری باشم که زمانیکه چشم بر هم می نهی،می بینی

می خواهم نوازشی باشم که هر شب بدان نیاز داری

می خواهم، خیال تو باشم

از تو می خواهم،نیازمندام باشی

 همچو هوایی که تنفس می کنی

می خواهم، مرا احساس کنی ؛ در هر چیزی

می خواهم ، مرا ببینی ؛ در تمام رویاهایت

آنگونه که تو را می چشم

احساس ات می کنم ، تنفس ات می کنم

نیازات دارم،

از تو می خواهم، نیازمندم باشی

 آنگونه که من به تو نیاز دارم

میخواهم پاسخی باشم به تمام آرزوهایت و تمام نیازهایت

 صمیمانه ترین احساساتم را تقدیم تو می كنم

تو را می خواهم ای زیبای عشق آفرینم

به تبسم ات سوگند ، که تجسم تمام خوبی هاست ،

 شاد بودنت آرزوی من است.

مال من باش ، کنارم باش

تا همیشه

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نگارش در چهار شنبه 10 مرداد 1391برچسب:, ساعت 10:11 توسط پروانه - موضوع : <-PostCategory->

.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.




Digital Clock - Status Bar